Klantenservice

schade melden - als u een klacht heeft

Schade melden

Heeft u schade geleden?

Meld uw schade telefonisch via : (033) 760 01 70. Wij zijn iedere werkdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. Onze schadespecialisten nemen uw schade dan direct in behandeling.

Doet zich 's avonds of in het weekend een grote of impactvolle schade voor, dan kunt u ons in dringende gevallen ook buiten kantooruren bereiken op 06 - 15 06 61 88.

Wanneer kunt u een reactie verwachten?

Ons streven is om u binnen drie werkdagen te informeren over de behandeling van uw schade. Heeft u vragen over uw schade, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 033-760 01 70.

Als u een klacht heeft

Wij doen er alles aan om onze service- en kwaliteitsgaranties waar te maken. Toch kan het voorkomen dat u desondanks ontevreden bent over onze dienstverlening. Als u een klacht heeft, meld u deze dan aan onze directie. Dit kan tijdens een persoonlijke gesprek, telefonisch, schriftelijk of door een e-mail te sturen naar info@segerinkadviesgroep.nl.

Uw klacht wordt behandeld volgens onze klachtenregeling: de hiervoor vastgestelde procedure waarborgt dat uw klacht correct, adequaat en vlot wordt behandeld. Binnen maximaal 72 uur ontvangt u schriftelijk onze eerste reactie. Wij stellen vervolgens alles in het werk om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)

Als wij er samen niet uitkomen, dan kunt u zich als particulier wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), een onafhankelijke stichting die uw klacht verder zal beoordelen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Telefoon: 0900 - 355 22 48
Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
E-mail: info@kifid.nl, Internet: www.kifid.nl